júl
2

Első munkanap

| Szerző: nyuszli* | 1:34 pm

Na annak már vége:D

Megismertük a dokinkat, nagyon aranyos bácsi...mondjuk Pánczél Pali bácsihoz tudnám hasonlítani...tud németül és angolul is! Műtéteket fogunk nézegetni csak...mondjuk megértem, hogy nem próbált rábírni minket a betegekkel való kommunikációra...:D
Egyébként nagyon jól főznek a menzán! Tegnap vacsira ettünk valami halas-paradicsomos dolgot sok salátával...együtt mentünk a többi diákkal, akik jófejnek tűntek...van itt chilei, soksok mexikói, el salvadori, kanadai, holland és jön majd egy török lány még lakótársnak! Na majd most kihasználom, hogy tavaly nehezen megtanultam pár török szót! :D Remélem értékelni fogja :D
Rájöttem, hogy idén is sikerült túl sok ruhát hoznom. De igazából először csak 20 kg volt a bőröndöm, aztán az Adri mondta, hogy lehet hozni 30kg-t, ezért gyorsan pakoltam bele még 5-t...persze arra nem gondoltam, hogy mennyire fog fájni végigcipelni Spanyolországon.
Nemsokára megyünk a strandra! :)
yupppiiii :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://quepasa.blog.hu/api/trackback/id/tr412125232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Henáj 2010.07.02. 14:01:50

Halihó! :)

Én leszek az első kommentelő? :)

Hát ez nagyon izgin hangzik. Tanuljatok jó sok mindent! :)

Azt viszont ne feledd, hogy hazafelé nehezebb a bőrönd...nálam legalábbis mindig :))

Adrinak már mondtam, hogy a boltok nyitva tartását figyeljétek, mert mi Barcelonában sokat szívtunk azzal, hogy még nem, utána pedig már nem volt nyitva.

Pusz nektek :)
süti beállítások módosítása