júl

Valencia II.

| Szerző: nyuszli* | 12:57 pm

Próbálok az Adriéhoz hasonlóan kimerítő beszámolót írni...na majd meglátjuk.

Hát gyerekek! Ezek a spanyolok nagyon viccesek...egyáltalán nem tudnak angolul :D A strandon havijegyet akartunk venni, és odaadtam a nemzetközi diákomat, hogy az alapján állíthassák ki a kártyát, amivel utána bármikor be tudunk menni. A kártyán egyébként spanyolul is rajta vannak a dolgok, ennek ellenére sikerült a nőnek Semmelweis Rékaként rávezetnie a nevemet a kártyára:D Hát a butus azt hitte, hogy a sulim neve a vezetéknevem... Szóval híres család sarja lettem...:)

No de az én feladatom a vasárnap leírása. A hostel, ahol laktunk, nagyon-nagyon tetszett! :) Annyi fiatal diák volt a világ minden tájáról! :))) Meg a hostel design-ja is nagyon szuper volt, ilyen fiatalosan volt berendezve :)
A vasárnap azzal indult, hogy a többieket vártuk, hogy elkészüljenek...Adri folyamatosan idegbeteg volt emiatt :D de aztán végül leléptünk a hostelből 5-en magyarok, mert már nem bírtuk megvárni ezeket a délamcsi népeket... nagyon sokat készülődnek, sminkelnek és egyébként is lassan esznek és még a vonat indulása előtt 10 perccel is képesek olyan sebességgel sétálgatni, mintha semmi dolguk a világon nem lenne:D szóval ezen a vasárnapi napon elég rossz volt az időjárás, cseperett az eső, borús volt az ég, strandolni nem tudtunk...ígyhát megnéztük előszöris a Katedrálist, ahol volt Szent Jobb és Grál, meg csomó festmény, amiket Adri nem értékel sokra, gondolom azért mert túl sok feketét használtak 1600-ban és próbáltak hűen ábrázolni...de most őszintén...hogy nézne ki egy Picasso-féle Jézus? :) Egyébként maga a katedrális szerintem gyönyörő volt...a rózsaablakok, a festmények, a szobrok, minden :) Na ezek után sajnos utolértek minket a mexikóiak, akik nagyon bizonygatták, hogy tudják, merre van a buszmegálló, úgyhogy utánuk mentünk, így sikerült a megállót háromszor annyi idő alatt megközelíteni, mint amennyire valójában volt tőlünk... A buszmegálló mellett felmásztunk a kilátás kedvéért a városfal egy részletére, bár igazából tériszonyom van, úgyhogy sajnos azt nem élveztem annyira. Lefelé még a lábam is remegett azon a kis keskeny lépcsőn, amit jól eláztatott az eső, én meg persze papucsban voltam... Na aztán a busszal elmentünk az Oceanográfiába, ami egy nagyon modern épületkomplexumot takar, ahol a halakat, bálnákat, fókákat, cápákat stb...lehet nézegetni. Nekem mondjuk a vízalatti alagút tetszett a legjobban, ahol halak és cápák úszkáltak körülöttünk, meg az aranyos rozmár, bálna és csibe :) de Adrinak a delfin-show, ahol a delfinkék ütemre egyszerre úszkáltak, táncoltak, dobálták az idomárjukat, ugrándoztak, meg ilyesmi:) Adri félpercenként elmondta, hogy mindjárt elsírja magát, és igazából delfin-idomár akar lenni és pályát tévesztett. Na ezek után sajnos mennünk kellett haza, rohantunk a vonathoz... :(
Valencia mindannyiunknak nagyon tetszett! Még azt sem bántuk, hogy nem strandolhattunk! :)))

Tegnap megnéztük a Szex és NY 1-t!!!! :))) Húúú de jó film :))) Nézzétek meg!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bambilány 2010.07.06. 13:12:13

1.: A katedrális igenis tetszett, nagyon szép volt, és egyébként főként azokat a képek tetszettek amin sok a fekete. Ennek ellenére akkor sem láttam az örgödögöt azon a festményen :D
2.: A csibe valójában kacsa volt :D
( Ezúton üzenné Réka mindenkinek, hogy a pingvint kihagyta, az is nagyon tetszett neki :D )
3.: A delfin-show leírhatatlan volt, tényleg a zokogás határán voltam többször, a szemem könnybe ázott. Réka azt mondta, hogy még jó hogy nem tört ki belőlem, mert eléggé meglepődött volna :D Valóban nem odaillő reakció lett volna... :D
4.:A Szex és New York tényleg nagyon jó, de én ezt már régóta mondom :))

Henáj 2010.07.06. 14:47:39

Semmelweis Réka :D Hát ezen szakadtam :D.

Eddig minden tök jól hangzik, két szóval jövés-menés, nem? :) De tök jó, hogy ennyi mindent láttatok! Tessék fényképezni!! :)