júl

Valencia I.

| Szerző: Bambilány | 12:39 pm

Wooow… nem semmi hétvége volt… Le sem fogok tudni írni mindent, ami történt. Azért megkísérlem :) Pénteken kiderült, hogy az a terv, hogy kollektíve levonatozunk Valenciába, ott elleszünk, strandolunk, vasárnap este pedig vissza. Na ehhez képest már pénteken itt, Albacetében szépen gyűltek az esőfelhők. Ahogy kifeküdtünk napozni a strandon, eleredt az eső, úgyhogy másztunk is vissza a szállásra. Ezek után elgondolkodtunk, hogy el merjünk-e így indulni Valenciába, ki tudja milyen idő lesz… Ahogy gyalogoltunk visszafelé a strandról, szembejött velünk pár csaj a bandából, és közölték, hogy már nekünk is lefoglalták a szállást, úgyhogy muszáj mennünk. Szóval eldőlt a kérdés… Eléggé idegesek voltunk, mert megnéztem a neten, még rosszabb időt jósolt szombatra, mint amilyen pénteken volt… Majd megrendeltük a vonatjegyet is, de tényleg eléggé félve vágtunk neki az egésznek. Szombat reggel felkeltünk, az első dolgom az volt, hogy kinézzek, milyen idő van. Esett. Remek… Majd’ szétvetett az ideg. Na de hát mit tehettünk volna…? Elindultunk. A vonaton úgy voltam vele, hogy idegeskedés helyett inkább alszom egyet. Kb 2 óra volt az út. Gyorsan felkerestük a szállásunkat, ledobtuk a cuccot egy kis putriban, mert még nem lehetett átvennia szobánkat – ezzel is olyan kényelmesen elpepecseltek, mint minden egyébbel szoktak. Úgyhogy rögötn indultunk is tovább várost nézni. A csapat kicsit szétszakadt, mi heten vágtunk neki a városnak: öten magyarok és egy chilei (Nico) meg egy mexikói (Carlos) srác. Lőttünk egy térképet, a fiúk kitalálták, hogy mit fogunk megnézni, mi meg loholtunk utánuk :) Ez a város egyébként lélegzetelállítóan gyönyörű, cserébe viszont iszonyatosan drága.

Szóval rengeteget sétáltunk, és baromira elfáradtunk, de nagyon megérte. Még a Szépművészeti Múzeumba is bementünk, hogy magunkra kapjunk némi kultúrát is – hát nem tudom mennyire jött össze, nekem őszintén szólva ez pont nem nyerte el a tetszésemet túlzottan. Réka szerint nem értem a művészetet, amiben azt hiszem, egyet is érthetek vele. Ezt a fajtát legalábbis biztosan nem. A felakasztott halott tyúkokat ábrázoló festmények engem valahogy nem ihletnek meg… :D  Persze megnéztünk még ezt-azt, végül nagyon fáradtan értünk vissza a szállásra. Rékával úgy döntöttünk, mindenképpen ledőlünk fél órára, különben nem bírtuk volna estig sem, pedig estére nagy terveink voltak :) Így pihiztünk kicsit, összekaptuk magunkat, és lementünk meccset nézni, hiszen aznap este játszott Spanyolország Paraguay ellen. Egyébként egy ifjúsági szállóban aludtunk, ahol valami hihetetlen élet volt. A meccs alatt sikerült megalapozni a hangulatot a srácok 2 üveg vodkájával, a mi 2 üveg borunkkal, némi talált kubai rummal és egy kis sörrel. Szóval vidáman vágtunk neki az éjszakának :) Útközben elkaptunk egy hatalmas sörnek öltözött hapsit, akitől kaptunk pár doboz ingyen sört is :))   Valahogy bevetődtünk egy szórakozóhelyre, ahol táncoltunk valamennyit, de nagyon szerettünk volna lemenni a tengerpartra bulizni. Nagy nehezen mindenki rábólintott a dologra, így négyesével taxiba pattantunk és lementünk a partra. Mesti valahonnan szerzett egy infót, hogy melyik helyre menjünk, oda vitt a taxi. Mi értünk oda elsőként, bementünk, megkérdeztük, mennyiért lehetne ott bulizni. 10 euro. Hmmm… sok lesz az egy kicsit… Ezért bevártuk a többieket, és együtt lementünk a partra. Persze nem bírtuk ki, hogy ne másszunk bele a tengerbe :) Mikor már rendesen kiáztunk, arra gondoltunk, hogy akár kereshetnénk is egy helyet, ahol lehet táncolni is. Bementünk 1-2 helyre, de nem volt az igazi, ezért visszamentünk arra a helyre, ahonnan indultunk. Ekkor már 18 euróért vesztegették a beugrót, így arra a döntésre jutottunk, hogy akkor ezt most inkább kihagynánk. Egyébként attól függetlenül, hogy nem találtunk szórakozóhelyet, nagyon szuper este volt.   Visszavánszorogtunk a szállásra, és lefeküdtünk aludni, hogy bírjuk a kiképzést másnap is :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.