júl
20

Madrid

| Szerző: nyuszli* | 12:32 am

Néhány életképet emelnék ki elsőként, amik megleptek:

1. a homik kézenfogva sétálnak és smárolnak az utcán (nem ellenvetésemet szándékoztam itt kifejteni, csak meglepettségemet...Budapesten ez nem jellemző)
2. nagyon sok a travi...még ennyit életemben nem láttam!
3. sok a hajléktalan! nagyon.
4. mindig félteni kellett a táskánkat (szemtanúi is lehettünk, amikor másét megpróbálták ellopni, de Pipkó megakadályozta)
5. sok a metróvonal
+1. egész Spanyolországban az összes férfi borotválja a lábát és a karját (hajlatokat nem...)...kicsit érthetetlen... de a fiúk készülhetnek az új divatra:D

Csütörtökön hajnal 2.45-kor indult el a buszunk Albacetéből...kicsit olyan érzés volt, mintha a hajnali busszal mennénk mi, a konzervgyári munkások dolgozni... a busz egy régi darab volt, az emberek meg nagyon furák... a mögöttünk lévő ülésen egy nő pelenkázta gyermekét, ennek köszönhetően átható kaksiszag is uralkodott az idilli környezetben. a buszunk megtett komoly 30 km utat, majd újra megálltunk 30 percre... ugye már említtettem a "hej ráérünk arra még..." típusú spanyol felfogást? na sztem ez annak a része volt... a szünetben egy nő fel-alá járkált a buszon, valószínűleg jelenése volt... no de sikerült odaérnünk 6-ra Madridba, majd 8-ra a szállásunkra... alvás nem volt sok, lepakoltuk a cuccunkat és indultunk is a Pradoba, ami egy hatalmas nagy múzeum, tele festményekkel és pár szoborral. elég álmosak voltunk, de még így is jól el tudtunk ott tölteni 3 órát. Utána mentünk átvenni a szállásunkat, egy bérház harmadik emeletére... picit meglepett minket, hogy a jól kinéző harmadik emeletről átvezényeltek minket a kevébé tetszetős másodikra, ahol egyből repedező falak és kosz fogadott minket... a szobánk emeletes ágyakból állt, és bár az emeleten tériszonyom volt, mégis inkább ott aludtam, mert nem bírtam elviselni a tömör izzadtságszagot, ami a földszinti ágyaneműből áradt... szóltunk is a takarítónak,hogy hozzon újat... a jó öreg bodylanguage segítségével (orromra mutogatva, majd a párnára, majd az ő orrára mutogatva, aztán újra a párnára) megértette, hogy az ágynemű szagával van a bajunk, de ő -mint azt kézlegyintéssel jelezte- frissnek és üdének találta azt...na sebaj... hát én nem birtam betakarózni vele, csak a tetején aludtam... délután 6-kor felkeltünk, sétáltunk egyet, kebaboztunk, szereztünk 1 literes sört, leültünk egy padra (próbáltuk hozni a hazai formát), összehaverkodtunk egy osztrákkal, akinek megpróbálták ellopni a táskáját, melyet Pipkó hősiesen megakadályozott... ezután már nem volt kedvünk semmihez, csak egy jó alváshoz...sajnos az nem jött össze a "kényelmes" emeletes ágyon, a nagyszerű illatfelhőben úgy, hogy a falak papírból voltak, így a szomszéd üvöltését is élőben élvezhettük...legalább hajnalig... csodás volt! A második napot a következő bejegyzésben olvashatjátok. :)

Jóéjt!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://quepasa.blog.hu/api/trackback/id/tr362162556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bambilány 2010.07.20. 00:43:39

Elfelejtetted említeni Pipkó mozgáskényszerét. Aminek csak azért van jelentősége, mert én aludtam felette az emeleten, és az ágyunk nem volt egy túlzottan stabil szerkezet, így ahogy ő mozgatta a lábát, úgy mozgott az egész ágy, sőt még a szomszéd is, így Rékát is majdnem olyan intenzíven igyekezett álomba ringatni, mint engem. Egy idő után már hányingerem volt attól, hogy csukott szemmel rángatózok mint egy idióta. Továbbá minden egyes rugót éreztem a hátamban, ami a matracban volt. És szintén kimaradtak a hatalmas szőrszálak, amik a matracot díszítették. Remélhetőleg mellszőr volt... :D
süti beállítások módosítása